נתניהו ביקר את פצוע הדקירה מיבנה

איתי גדסי No Comments on נתניהו ביקר את פצוע הדקירה מיבנה

ראש הממשלה ביקר את הפצוע מפיגוע הדקירה ביבנה בשבוע שעבר: "ניב הוא גיבור"

ביבי בביקור צילום: לע"מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ביקר בבית החולים קפלן ברחובות את ניב נחמיה שנפצע בפיגוע ביבנה.

לאחר הביקור אמר נתניהו: "אני בא עכשיו מביקור אצל ניב נחמיה. ניב הוא גיבור, הוא פשוט הסתער בידיים חשופות מול מחבל שטוף שנאה חמוש בסכין ובלם אותו. הוא מנע אסון גדול. כולנו התפללנו שהוא ייצא מזה, וד"ר (בפנייה למנהל בית החולים), אתה אמרת לי היום, לפי מה שאנחנו רואים, שהתפילות שלנו נענו והוא אכן יוצא מזה".

ראה"מ הוסיף: "ראיתי אותו עם משפחתו, וזה פשוט מחמם את הלב, ואני מברך אותו ומחבק אותו בשם עם ישראל כולו" אמר ראש הממשלה וסיפר "אני בא הנה מסיור עם הקבינט בקו התפר הדרומי, בדרום הר חברון, וצפינו במקום שבו עבר אותו מחבל, ועוד קודם לכן כבר הכינו צעדים שיקשו על מעברים כאלה, וצעדים נוספים שאני לא אפרט כאן, אבל דבר אחד בטוח: אף פעם לא יהיה גבול הרמטי. בסוף המענה האמיתי זה אומץ הלב שלנו והנכונות להילחם במרצחים הללו ושולחיהם. הנכונות הזאת ואומץ הלב הזה נגלו כאן היום אצל ניב בצורה מופלאה".

"בהזדמנות הזאת אני רוצה לשלוח תנחומים למשפחתו של הטייס, רב סרן דודי זוהר. אנחנו יודעים מה גדול הכאב, אנחנו גם שולחים איחולי החלמה מלאה לנווט שנאבק על חייו. זה יום שבו אנחנו יכולים להגיד לטייסים היקרים שלנו שהם מגנים אמיתיים על מדינת ישראל. כולנו מאמצים אותם ללבנו והם נמצאים תמיד בתפילותינו" אמר.



0 תגובות